+48 22 7835024

mp2sulejowek@poczta.onet.pl

Rekrutacja/Dyżur wakacyjny

MP2 9 Rekrutacja/Dyżur wakacyjny

 

Informacja o zapisie dziecka na dyżur wakacyjny
do Miejskiego Przedszkola nr 2 im. Zofii Moraczewskiej
w Sulejówku w roku szkolnym 2024/2025

Uwaga zmiana !

Aby zapisać dziecko na dyżur w roku szkolnym 2024/2025 należy:

Przynieść wypełnioną kartę zgłoszenia dziecka na dyżur wraz

z podpisanym oświadczeniem o zapoznaniu się z zasadami przyprowadzania i odbierania dziecka z Miejskiego Przedszkola nr 2  w Sulejówku.

Nie są wymagane zaświadczenia o zatrudnieniu rodziców.

 

W przypadku większej liczby zgłoszeń niż liczba miejsc w przedszkolu o przyjęciu do dyżurującej placówki decyduje kolejność złożenia karty zgłoszenia dziecka. 

 

 

W roku szkolnym 2024/2025 Miejskie Przedszkole nr 2 im. Zofii Moraczewskiej w Sulejówku pełni dyżur wakacyjny w okresie
od 16.07.2025 r. do 31.07.2025 r.
Miejskie Przedszkole kwalifikuje dzieci na dyżur wakacyjny na podstawie Zarządzenia NR.BBM.0050.257.2024 Burmistrza Miasta Sulejówek z dnia 4 listopada 2024 roku.

Aby zapisać dziecko na dyżur należy:

Przynieść wypełnioną kartę zgłoszenia dziecka na dyżur wraz z podpisanym oświadczeniem o zapoznaniu się z zasadami przyprowadzania i odbierania dziecka z Miejskiego Przedszkola nr 2 w Sulejówku (dokument dostępny na stronie internetowej w zakładce „dokumenty”).


Kartę prosimy przynieść w zaklejonej kopercie i złożyć do oznaczonego pojemnika, znajdującego się w holu, przy wejściu głównym w dniach od 05.05.2025 r. do 16.05.2025 r. (liczba miejsc ograniczona w przypadku większej liczby chętnych niż miejsc liczy się kolejność zgłoszeń).

Lista dzieci zakwalifikowanych na dyżur zostanie wywieszona w przedszkolu w dniu 23 maja 2025 r.

  • Warunkiem przyjęcia dziecka zakwalifikowanego jest wniesienie opłaty za żywienie
    w okresie dyżuru wakacyjnego (stawka dzienna – 12 zł, za każdy zadeklarowany dzień pobytu na dyżurze) do 6 czerwca 2025 r., na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Halinowie, oddział w Sulejówku,
    nr: 78 8019 0000 2005 8006 1427 0002.

 Lista dzieci przyjętych na dyżur wakacyjny zostanie wywieszona w przedszkolu w dniu 13 czerwca 2025 r.

  • Rodzice dzieci uczęszczających do Miejskiego Przedszkola nr 2 im. Zofii Moraczewskiej w Sulejówku mogą również skorzystać, z dyżuru wakacyjnego w Miejskim Przedszkolu nr 1 im. Aleksandry Piłsudskiej w Sulejówku, które będzie otwarte w dniach 1.07.2025 r. do 15.07.2025 r. Aby zapisać dziecko na dyżur wakacyjny do Przedszkola nr 1 należy dostarczyć tam drugi komplet dokumentów.

 

 

 

Załącznik nr 2 do Zarządzenia
Nr. BBM.0050.257.2024
Burmistrza Miasta Sulejówek
z dnia 4 listopada 2024 r.

 

 

 

Zasady organizacji dyżuru wakacyjnego dla przedszkoli i oddziałów przedszkolnych  w szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Sulejówek  w roku szkolnym 2024/2025

 

  • 1.
  1. Przedszkola oraz oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych jako placówki nieferyjne funkcjonują przez cały rok, z wyjątkiem przerw ustalonych przez organ prowadzący

na wspólny wniosek dyrektora przedszkoli i rady rodziców oraz dyrektora szkoły podstawowej i rady rodziców.

 

  1. Przerwy w działalności przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w okresie wakacyjnym związane są z prawem nauczycieli do urlopu wypoczynkowego, którego wymiar określa Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela oraz prowadzonymi pracami remontowo-modernizacyjnymi.

 

  1. Podstawa programowa wychowania przedszkolnego realizowana jest w przedszkolach oraz oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych od września do czerwca. W okresie wakacyjnym przedszkola oraz szkoły podstawowe zapewniają jedynie zajęcia opiekuńczo wychowawcze dla dzieci rodziców pracujących.

 

  1. Zgodnie z art. 31 Konwencji o Prawach dziecka, rodzice powinni uwzględnić prawo dziecka do wypoczynku i czasu wolnego poprzez zaplanowanie mu przerwy wakacyjnej co najmniej 1 miesiąc.

 

  • 2.
  1. Na dyżur wakacyjny przyjmowane będą dzieci już uczęszczające w bieżącym roku szkolnym do przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Sulejówek.

 

  • 3.
  1. Warunkiem zakwalifikowania dziecka na dyżur wakacyjny jest dostarczenie do przedszkola lub szkoły podstawowej w odpowiednim terminie karty zgłoszenia na dyżur wakacyjny, stanowiącej załącznik do niniejszych zasad organizacji dyżuru wakacyjnego.

 

  1. W przypadku większej liczby zgłoszeń niż liczba miejsc w przedszkolu/szkole podstawowej, o przyjęciu do dyżurującej placówki decyduje kolejność złożenia karty zgłoszenia dziecka.

 

  • 4.
  1. Termin składania karty zgłoszenia wraz z zaświadczeniem/zaświadczeniami o zatrudnieniu w dyżurującej placówce trwa od 5 maja 2025 r. do 16 maja 2025 r. w dniach i godzinach określonych przez dyżurujące placówki.

 

  1. Lista dzieci zakwalifikowanych na dyżur zostanie podana do publicznej wiadomości w dniu 23 maja 2025 r.

 

  1. Warunkiem przyjęcia dziecka zakwalifikowanego jest wniesienie opłaty za żywienie w okresie dyżuru wakacyjnego (stawka dzienna obowiązująca w danej placówce za każdy zadeklarowany dzień pobytu na dyżurze) do 6 czerwca 2025 r., na rachunek bankowy podany na stronie internetowej placówki, do której będzie uczęszczało dziecko.

 

  1. W treści przelewu należy wpisać „opłata za żywienie na dyżurze wakacyjnym w przedszkolu/szkole, imię i nazwisko dziecka”.

 

  1. Brak wniesienia opłaty w terminie oznacza rezygnację z miejsca w dyżurującym przedszkolu/szkole podstawowej.

 

  1. Lista dzieci przyjętych na dyżur wakacyjny zostanie ogłoszona (poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w danej placówce) w dniu 13 czerwca 2025 r.

 

  • 5.

Kartę zgłoszenia dziecka do dyżurującego przedszkola lub szkoły podstawowej rodzice pobierają w macierzystej placówce – karta musi być ostemplowana przez placówkę macierzystą.

 

  • 6.

Ilość miejsc w przedszkolu/szkole podstawowej dyżurującym określa dyrektor placówki uwzględniając realne możliwości organizacyjne placówki.

 

  • 7.

Przyjęcie dziecka na dyżur wakacyjny, które zostało zgłoszone po upływie wyznaczonego  w § 4 terminu, może nastąpić w przypadku wolnych miejsc i jest uzależnione od decyzji dyrektora dyżurującej placówki.

 

  • 8.

Opłatę za świadczenia udzielane przez przedszkole poza czas przeznaczony na zapewnienie bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki rodzic jest zobowiązany uiścić w ostatnim dniu obecności dziecka w przedszkolu dyżurującym.

 

  • 9.

Dyrektor placówki pełniącej dyżur wakacyjny zapoznaje rodziców dzieci innego przedszkola/szkoły podstawowej z zapisami procedury przyprowadzania i odbierania dzieci  z placówki do dnia rozpoczęcia dyżuru wakacyjnego.

 

  • 10.

W kwestiach nieregulowanych niniejszymi zasadami organizacji dyżuru wakacyjnego obowiązują przepisy zawarte w statutach oraz regulaminach danej placówki.

 

 

Lp.
Rodzaj czynności
Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym
1.
 Składanie przez rodziców kart o przyjęcie dziecka na dyżur wakacyjny do przedszkola, oddziału przedszkolnego w szkole wraz z załącznikami.
od 5.05.2025 r.
do 16.05.2025 r.
2.
 Podanie do publicznej wiadomości listy dzieci zakwalifikowanych
i dzieci niezakwalifikowanych na dyżur wakacyjny.
dnia 23.05.2025 r.
3.
 Potwierdzenie miejsca -wniesienie opłaty za żywienie
w okresie dyżuru wakacyjnego.
do 6.06.2025 r.
4.
 Podanie do publicznej wiadomości listy dzieci przyjętych
i nieprzyjętych na dyżur wakacyjny.
dnia 13.06.2025 r.

 

SKŁADANIE KART NA DYŻUR WAKACYJNY

od 05.05.2025 r. do 16.05.2025 r.

PONIEDZIAŁEK- PIĄTEK 7:00- 8.45, 14:45-17:30

Zachęcamy do pobierania kart i oświadczenia ze strony internetowej przedszkola.

Kartę wraz z podpisanym oświadczeniem prosimy przynieść w zaklejonej kopercie i złożyć do oznaczonego pojemnika, znajdującego się w holu, przy wejściu głównym.

 

 

 

>Tu będą dostępne ząłaczniki<

   

  INFORMACJA

dotycząca zapisu dziecka do Miejskiego Przedszkola nr 2 im. Zofii Moraczewskiej

w Sulejówku na rok szkolny 2025/2026

Podstawa prawna:

 Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe Dz. U. z 2024 r., poz. 737 ze zm.

  • Uchwała Nr XVIII/181/2020 z dnia 30 stycznia 2020 r. w sprawie ustalenia kryteriów wraz z liczbą punktów, na drugim etapie rekrutacji do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych

    w szkołach podstawowych, oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.

  • Zarządzenie Nr. BBM.0050.12.2025 Burmistrza Miasta Sulejówek z dnia 21 stycznia 2025 r.

 HARMONOGRAM CZYNNOŚCI W POSTĘPOWANIU REKRUTACYJNYM ORAZ POSTĘPOWANIU UZUPEŁNIAJĄCYM NA ROK SZKOLNY 2025/2026 DO MIEJSKICH PRZEDSZKOLI  OKREŚLA ZARZĄDZENIE NR.BBM 0050.12.2025 BURMISTRZA MIASTA SULEJÓWEK  Z DNIA 21 STYCZNIA 2025 R.
Lp.
Rodzaj czynności
Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym Terminy w postępowaniu uzupełniającym
 1.
Składanie przez rodziców wniosków o przyjęcie dziecka do przedszkola,  oddziału przedszkolnego w szkole wraz z załącznikami.
od 17.02.2025 r.
do 7.03.2025 r.
od 20.05.2025 r.
do 23.05.2025 r.
 2.
Posiedzenie komisji rekrutacyjnych – pierwszy i drugi etap rekrutacji.
do dnia
14.03.2025 r.
do dnia
28.05.2025 r.
  3.
Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych
i kandydatów niezakwalifikowanych.
dnia 19.03.2025 r.
o godz. 15.00
dnia 2.06.2025 r.
o godz. 12.00
 4.
Potwierdzenie przez rodziców kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.
od 19.03.2025 r.
do 26.03.2026 r.
od 2.06.2025 r.
do 6.06.2025 r.
 5.
Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
dnia 9.04.2025 r.
o godz. 12.00
dnia 11.06.2025 r.
o godz.12.00

 

 PROCEDURA REKRUTACJI

1.Rodzice dzieci, którzy chcą zapisać dziecko do Miejskiego Przedszkola nr 2 im. Zofii Moraczewskiej w Sulejówku składają wypełniony wniosek o przyjęcie dziecka do przedszkola wraz z załącznikami.(wniosek dostępny w placówce i na stronie internetowej)

Do wniosku o przyjęcie należy dołączyć dokumenty/oświadczenia potwierdzające spełnianie kryteriów. Oświadczenia składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia” (art. 150 ust. 6 ustawy Prawo oświatowe). 

2. Wniosek, może być złożony do nie więcej niż trzech wybranych publicznych przedszkoli, publicznych innych form wychowania przedszkolnego.

We wniosku należy określić kolejność wybranych publicznych przedszkoli, publicznych innych form wychowania przedszkolnego w porządku od najbardziej do najmniej preferowanych. Jeżeli wnioskodawca korzysta z prawa składania wniosku o przyjęcie kandydata do więcej niż jednej publicznej jednostki,  zobowiązany jest złożyć wniosek z załącznikami w każdej wybranej placówce.

3. Komisja rekrutacyjna przeprowadza I etap postępowania rekrutacyjnego, podczas którego dokonuje weryfikacji wniosków  i kwalifikuje do przedszkola dzieci spełniające kryteria określone w Ustawie z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe U. z 2024 r., poz. 737 ze zm.

  • Dokumenty składa się w oryginale, notarialnie poświadczonej kopii albo w postaci urzędowo poświadczonego odpisu lub wyciągu z dokumentu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez rodzica/prawnego opiekuna.

  • Oświadczenia składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

Wszystkie kryteria ustawowe mają jednakową wartość punktową.

Lp.

Kryterium

 

Dokument potwierdzający spełnianie kryterium
1. Wielodzietność rodziny kandydata

Oświadczenie o wielodzietności rodziny kandydata

 

2. Niepełnosprawność kandydata

Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie
o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oryginał, notarialnie poświadczona kopia  albo urzędowo poświadczony zgodnie z art. 76a § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego odpis lub wyciąg z dokumentu  lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem  przez rodzica kandydata

3. Niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata

Orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 44 ze zm.)

Oryginał, notarialnie poświadczona kopia  albo urzędowo poświadczony zgodnie z art. 76a § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego odpis lub wyciąg z dokumentu  lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem  przez rodzica kandydata

4.

Niepełnosprawność obojga rodziców kandydata

 

Orzeczenia o niepełnosprawności lub  o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenia równoważne w rozumieniu przepisów ustawy  z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 44 ze zm.)

Oryginał, notarialnie poświadczona kopia  albo urzędowo poświadczony zgodnie z art. 76a § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego odpis lub wyciąg z dokumentu  lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem  przez rodzica kandydata

5. Niepełnosprawność rodzeństwa kandydata

Orzeczenie o niepełnosprawności lub o stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 44 ze zm.)

Oryginał, notarialnie poświadczona kopia albo urzędowo poświadczony zgodnie z art. 76a § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego odpis lub wyciąg z dokumentu  lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem  przez rodzica

6. Samotne wychowywanie kandydata w rodzinie

Prawomocny wyrok sądu rodzinnego orzekający rozwód lub separację lub akt zgonu oraz oświadczenie
o samotnym wychowywaniu dziecka oraz niewychowywaniu żadnego dziecka wspólnie  z jego rodzicem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oryginał, notarialnie poświadczona kopia  albo urzędowo poświadczony zgodnie z art. 76a § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego odpis lub wyciąg  z dokumentu  kopia poświadczona za zgodność z oryginałem  przez rodzica kandydata

7. Objęcie kandydata pieczą zastępczą

Dokument poświadczający objęcie dziecka pieczą zastępczą zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011r.
o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2024 r. poz. 177 ze zm.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oryginał, notarialnie poświadczona kopia albo urzędowo poświadczony zgodnie  z art. 76a § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego odpis lub wyciąg z dokumentu  lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata

4. Jeżeli nadal są wolne miejsca w przedszkolu komisja rekrutacyjna przeprowadzi II etap postępowania rekrutacyjnego, podczas którego dokonuje weryfikacji wniosków
i kwalifikuje do przedszkola dzieci spełniające kryteria przyjęte Uchwałą Nr XVIII/181/2020 z dnia 30 stycznia 2020 r.

w sprawie ustalenia kryteriów wraz z liczbą punktów, na drugim etapie rekrutacji do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.

5. Kryteria wraz z liczba punktów ustalone Uchwałą Nr XVIII/181/2020 z dnia 30 stycznia 2020 r.dla II etapu postępowanie rekrutacyjnego, do przedszkoli prowadzonych przez Miasto Sulejówek.

 

Lp. Kryterium Dokumenty niezbędne do potwierdzenia kryterium
1.

Droga dziecka 3 letniego z domu lub rodzica
z miejsca pracy, do przedszkola wskazanego we wniosku rekrutacyjnym jest krótsza niż droga do jakiegokolwiek innego przedszkola lub oddziału przedszkolnego w szkole przyjmującego dzieci w tym wieku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

– 5 punktów

Dokument potwierdzający miejsce zamieszkania, zaświadczenie z pracy rodzica, ze wskazanym miejscem wykonywania pracy.
2.

Dziecko, którego oboje rodzice/ opiekunowie prawni pracują w pełnym wymiarze czasu, wykonują pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej w pełnym wymiarze czasu, uczą się w trybie dziennym, prowadzą gospodarstwo rolne lub działalność gospodarczą. Kryterium stosuje się również do rodzica/opiekuna prawnego samotnie wychowującego dziecko*

– 5 punktów

Zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu w pełnym wymiarze czasu albo zaświadczenie o wykonywaniu pracy na podstawie umowy cywilnoprawnej w pełnym wymiarze czasu, zaświadczenie szkoły/uczelni potwierdzające naukę w trybie dziennym, wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo informacja  z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o prowadzeniu gospodarstwa rolnego.
3.

Dziecko, którego jeden rodzic/opiekun prawny pracuje w pełnym wymiarze czasu, wykonuje pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej w pełnym wymiarze czasu, uczy się w trybie dziennym, prowadzi gospodarstwo rolne lub działalność gospodarczą

– 2 punkty

 Zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu albo zaświadczenie o wykonywaniu pracy na podstawie umowy cywilnoprawnej w pełnym wymiarze, zaświadczenie szkoły/uczelni potwierdzające naukę w trybie dziennym, wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o prowadzeniu gospodarstwa rolnego.

 

4.

Dziecko, którego rodzic/opiekun prawny albo rodzice/opiekunowie prawni mieszkają w Sulejówku i rozliczają podatek dochodowy od osób fizycznych dla Miasta Sulejówek

– 3 punkty

Zeznanie podatkowe rodziców za ostatni rok podatkowy w części dotyczącej miejsca zamieszkania opatrzone prezentatą urzędu skarbowego, w którym zostało złożone zeznanie, zeznanie podatkowe rodziców za ostatni rok podatkowy w części dotyczącej miejsca zamieszkania wraz z  urzędowym poświadczeniem odbioru wydanym przez elektroniczną skrzynkę podawczą systemu teleinformatycznego administracji podatkowej (UPO) lub zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające fakt złożenia zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty), zawierające miejsce zamieszkania rodziców kandydata.

 

5.

Dziecko wychowuje się w rodzinie objętej nadzorem kuratorskim lub wsparciem asystenta rodziny, rodzeństwo kandydata w roku szkolnym, na który prowadzona jest rekrutacja, będzie uczęszczało do tego przedszkola, lub rodzice zgłaszają na raz w rekrutacji więcej niż 1 dziecko

– 2 punkty

 Kopie orzeczenia sądu rodzinnego ustanawiającego nadzór kuratora,  poświadczoną za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata; zaświadczenie wydane przez MOPS o objęciu rodziny wsparciem asystenta, oświadczenie rodziców o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w przyszłym roku drugiego dziecka, lub o zgłoszeniu na raz więcej niż jednego dziecka.
6.

 Dochód na osobę w rodzinie dziecka:

a) w przypadku dochodu w wysokości mniejszej lub równej 100% kwoty, o której mowa w art. 5 pkt 1 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych  – 6 pkt.

b) w przypadku dochodu w wysokości przekraczającej 100% kwoty, o której mowa w lit. a, liczbę punktów oblicza się dzieląc tę kwotę przez dochód na osobę w rodzinie dziecka.

Wzór:

                                     100% kwoty, o której mowa w art w art. 5
                                    pkt.1 ustawy o oświadczeniach rodzinnych**
liczba punktów =   ———————————————————
                                   dochód netto  na osobę w rodzinie dziecka

Oświadczenie o wysokości dochodu na osobę w rodzinie, liczbie osób w rodzinie oraz wysokości dochodu w rodzinie będącej podstawą obliczenia wysokości dochodu na osobę w rodzinie kandydata.

 

 

* Samotne wychowywanie dziecka oznacza wychowywanie dziecka przez pannę, kawalera, wdowę, wdowca, osobę pozostającą w separacji orzeczonej prawomocnym wyrokiem sądu, osobę rozwiedzioną, chyba że osoba taka wychowuje wspólnie co najmniej jedno dziecko z jego rodzicem (art. 4 pkt 43 ustawy Prawo oświatowe).

**Wysokość  kwoty, o której mowa w art. 5 pkt 1 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2024 r., poz. 323 ze zm.) – podana zgodnie z § 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 sierpnia 2021 r. w sprawie wysokości dochodu rodziny albo dochodu osoby uczącej się stanowiących podstawę ubiegania się o zasiłek rodzinny i specjalny zasiłek opiekuńczy, wysokość świadczeń rodzinnych oraz wysokości zasiłku dla opiekuna (Dz. U. z 2024 r. poz. 1238)

6. Wniosek o przyjęcie dziecka rozpatruje komisja rekrutacyjna. Przewodniczący komisji rekrutacyjnej może:

      – żądać od rodziców/prawnych opiekunów przedstawienia dokumentów potwierdzających okoliczności zawarte w oświadczeniach (przewodniczący wyznacza termin przedstawienia dokumentów),

 – zwrócić się do Burmistrza Miasta, z wnioskiem o potwierdzenie okoliczności zawartych w oświadczeniach.

7. W przypadku nieprzedłożenia dokumentów potwierdzających spełnienie kryteriów, komisja rozpatruje wniosek nie uwzględniając danego kryterium.

8. Złożenie podpisanego wniosku przez rodzica o przyjęcie dziecka do przedszkola, jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na proponowane warunki i zobowiązaniem się do ich przestrzegania.

9. Dokumenty o których mowa w pkt. 2 i 3 kryteria ustalone Uchwałą Rady Miasta Sulejówek składane są w oryginale, w przypadku PIT-u dokument ten należy złożyć w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata.

10. W terminie 7 dni poprzedzających termin rozpoczęcia postępowania rekrutacyjnego rodzice dzieci, które obecnie uczęszczają do przedszkola składają deklaracje o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w roku szkolnym 2025/2026.

 

Postępowanie odwoławcze

Rodzaj czynności Termin
Składanie wniosków o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej do 3 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych  (a nie zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych tj. od 9. 04. 2025 r. )
Przygotowanie i wydanie uzasadnienia odmowy przyjęcia do 3 dni od daty złożenia wniosku o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia
Złożenie do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia do 3 dni od terminu otrzymania pisemnego uzasadnienia odmowy przyjęcia
Rozstrzygnięcie przez dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej wyrażonego w pisemnym uzasadnieniu odmowy przyjęcia do 3 dni od dnia złożenia do dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej

 

SKŁADANIE WNIOSKÓW

od 17.02.2025 r. do 7.03.2025 r.

PONIEDZIAŁEK- PIĄTEK 7:00- 8.45, 14:45-17:30

Zachęcamy do pobierania wniosków i załączników ze strony internetowej przedszkola.

Wniosek wraz z załącznikami prosimy przynieść w zaklejonej kopercie i złożyć do oznaczonego pojemnika,
znajdującego się w holu,  przy wejściu głównym.

UWAGA: PROSIMY SKŁADAĆ TYLKO KOMPLETNE WNIOSKI

NIE MA MOŻLIWOŚCI DONOSZENIA ZAŁĄCZNIKÓW.

WNIOSEK 2025

OŚWIADCZENIE O ZAMIESZKANIU

OŚWIADCZENIE O DOCHODACH

OŚWIADCZENIE O SAMOTNYM WYCHOWYWANIU DZIECKA

OŚWIADCZENIE O WIELODZIETNOŚCI